Driver: San Francisco
3 participantes
:: Brothers !n Game [PS3] ::
Página 1 de 1
Re: Driver: San Francisco
Ya o 1º era muito fixe, vamos a ver esse
JP_Pinha- PS3 ID : JP_Pinha
Posts: : 1214
Data de inscrição : 27/01/2011
Idade : 34
Localização : Terceira, Açores
Re: Driver: San Francisco
O 2 também era altamente, já se podia sair do carro e tal. Mas a partir daí foi sempre em queda...
Re: Driver: San Francisco
Eu joguei o 2º mas foi muito pouco, não me lembro de muito, os outros depois nem tive conhecimento...
JP_Pinha- PS3 ID : JP_Pinha
Posts: : 1214
Data de inscrição : 27/01/2011
Idade : 34
Localização : Terceira, Açores
Re: Driver: San Francisco
Não sei Carlos, era bom que saisse um demo para experimentar. Mas pelo que já li sobre o jogo não me apela muito...
Re: Driver: San Francisco
Ya se sai-se 1a demo é que era
JP_Pinha- PS3 ID : JP_Pinha
Posts: : 1214
Data de inscrição : 27/01/2011
Idade : 34
Localização : Terceira, Açores
Re: Driver: San Francisco
Jogo mais acessível (fácil)
Segundo a Reflections, Driver: San Francisco será mais acessível que qualquer outro jogo do estúdio.
Os trabalhos deste estúdio situado em Newcastle tinham sido bastante exigentes para com o jogador mas o desenhador chefe de San Francisco, Jean-Sebastien Decant, afirmou que sob o olhar atento da Ubisoft a produção do regresso da série centrou-se na palavra "acessibilidade".
"Na história da Reflections foram feitos jogos difíceis para jogadores hardcore," afirmou ele em entrevista com a revista EDGE. "E neste, a experiência central é mais acessível que qualquer jogo anterior da Reflections. Não se trata de fazê-lo fácil, trata-se de ter ajudas, como uma inteligência artificial que seja um desafio mas não injusta. O jogador vai ter de saber o que fazer naquele instante."
"Tendo a informação correcta sempre à vista, principalmente num jogo onde podes conduzir qualquer carro a qualquer momento e em que mudamos o estilo de jogo constantemente, a acessibilidade aplica-se a certos sinais."
No que toca ao modo multijogador online, o gestor do estúdio, Gareth Edmondson comentou que, "Houve sempre problemas com os jogos multijogador, onde chocas contra um carro logo na primeira curva e ficas de fora da acção. Este jogo vai mudar totalmente esta dinâmica, e cria uma experiência muito mais acessível e envolvente."
Eurogamer
Segundo a Reflections, Driver: San Francisco será mais acessível que qualquer outro jogo do estúdio.
Os trabalhos deste estúdio situado em Newcastle tinham sido bastante exigentes para com o jogador mas o desenhador chefe de San Francisco, Jean-Sebastien Decant, afirmou que sob o olhar atento da Ubisoft a produção do regresso da série centrou-se na palavra "acessibilidade".
"Na história da Reflections foram feitos jogos difíceis para jogadores hardcore," afirmou ele em entrevista com a revista EDGE. "E neste, a experiência central é mais acessível que qualquer jogo anterior da Reflections. Não se trata de fazê-lo fácil, trata-se de ter ajudas, como uma inteligência artificial que seja um desafio mas não injusta. O jogador vai ter de saber o que fazer naquele instante."
"Tendo a informação correcta sempre à vista, principalmente num jogo onde podes conduzir qualquer carro a qualquer momento e em que mudamos o estilo de jogo constantemente, a acessibilidade aplica-se a certos sinais."
No que toca ao modo multijogador online, o gestor do estúdio, Gareth Edmondson comentou que, "Houve sempre problemas com os jogos multijogador, onde chocas contra um carro logo na primeira curva e ficas de fora da acção. Este jogo vai mudar totalmente esta dinâmica, e cria uma experiência muito mais acessível e envolvente."
Eurogamer
Re: Driver: San Francisco
"Driver: San Francisco follows the same have-seen-it-before turn of events as Jericho (antagonist) after being captured manages to escape from jail. The unusual part of the story is that the good guy, Tanner (protagonist) this time faces an accident during the chase and ends up in a hospital in the state of comma.
If our protagonist is in the hospital and can’t drive, then how the game is going to progress? Is there a new hero in the story? the answer is no. Whole story will play in Tanner’s mind. Seems crazy? It is. More or less but the so called Shift mechanic explains how this virtual adventure can occur.
Tanner using the Shift feature will be able to transform into other drivers bodies to complete a particular task. By pressing a button, the controlled body can be left and like an eagle above the sky, the city can be scanned and any other driver in his car can be controlled.
This shifting mechanism is limited as one will have to consider its energy gauge which actually keeps on increasing as the game progresses. One advantage of this feature is that you won’t have to travel the distance to start a particular mission. Once the task is completed, leave the body and select the other one for the next mission.
There is a lot of variety in missions. At one time you will be driving an ambulance, will be a part of news reporting team and then, you might be riding a vehicle in a deadly chase. At times, you will also be updated on Turner’s condition in the hospital. All the missions are marked making it very easy to control the concerned driver.
For the first time in the series, licensed vehicles have been introduced in the game. With detailed damage modeling, the driving experience will be more realistic than all the previous games. Although the city map is not 100 percent identical, the major portions of the city are there like the real one.
It’s not a big deal though as the driving experience will keep the feel alive that you are driving in San Francisco where driving is not an easy task to do. We don’t have much details on multiplayer except that the multiplayer of Driver: San Francisco uses the Shift Mechanic.
This can make things interesting just like the multiplayer of F.E.A.R 3. It is expected that the game will also feature the split screen option which is a good news as it always feels great when you can play a game with your buddies or family at the same place on the same console.
If you liked Burnout Paradise 2, you most probably will love this Driver: San Francisco. The game is expected to be released sometime in August this year."
Fonte: http://segmentnext.com/2011/05/05/driver-san-francisco-story-and-gameplay-detailed/#ixzz1LaCDSjT8
If our protagonist is in the hospital and can’t drive, then how the game is going to progress? Is there a new hero in the story? the answer is no. Whole story will play in Tanner’s mind. Seems crazy? It is. More or less but the so called Shift mechanic explains how this virtual adventure can occur.
Tanner using the Shift feature will be able to transform into other drivers bodies to complete a particular task. By pressing a button, the controlled body can be left and like an eagle above the sky, the city can be scanned and any other driver in his car can be controlled.
This shifting mechanism is limited as one will have to consider its energy gauge which actually keeps on increasing as the game progresses. One advantage of this feature is that you won’t have to travel the distance to start a particular mission. Once the task is completed, leave the body and select the other one for the next mission.
There is a lot of variety in missions. At one time you will be driving an ambulance, will be a part of news reporting team and then, you might be riding a vehicle in a deadly chase. At times, you will also be updated on Turner’s condition in the hospital. All the missions are marked making it very easy to control the concerned driver.
For the first time in the series, licensed vehicles have been introduced in the game. With detailed damage modeling, the driving experience will be more realistic than all the previous games. Although the city map is not 100 percent identical, the major portions of the city are there like the real one.
It’s not a big deal though as the driving experience will keep the feel alive that you are driving in San Francisco where driving is not an easy task to do. We don’t have much details on multiplayer except that the multiplayer of Driver: San Francisco uses the Shift Mechanic.
This can make things interesting just like the multiplayer of F.E.A.R 3. It is expected that the game will also feature the split screen option which is a good news as it always feels great when you can play a game with your buddies or family at the same place on the same console.
If you liked Burnout Paradise 2, you most probably will love this Driver: San Francisco. The game is expected to be released sometime in August this year."
Fonte: http://segmentnext.com/2011/05/05/driver-san-francisco-story-and-gameplay-detailed/#ixzz1LaCDSjT8
Re: Driver: San Francisco
"The demo for Driver: San Francisco will be released on XBLA and PSN on August 17.
Scanning through the latest issue of OPM reveals the date for the demo, which is around two weeks ahead of the full release on September 2.
The ad also mentions that the demo will include The Escapist mode, where you escape from the police with your VIP Passenger; Prove It, where you performs stunts and tricks in a cop chase and Team Colours, where you shift between cars to finish 1st and 2nd in a race.
We have already seen Driver a few times, you can check out our thoughts on the multiplayer side here, check out our chat with Creative Director, Martin Edmondson here and we will soon have a full preview for you.
Driver: San Francisco is released September 6 in the US and September 2 in the UK for PS3, Xbox 360 and PC. You can pre-order the Driver: San Francisco Collector’s Edition (PS3 | Xbox 360) by clicking the relevant link."
Fonte
Scanning through the latest issue of OPM reveals the date for the demo, which is around two weeks ahead of the full release on September 2.
The ad also mentions that the demo will include The Escapist mode, where you escape from the police with your VIP Passenger; Prove It, where you performs stunts and tricks in a cop chase and Team Colours, where you shift between cars to finish 1st and 2nd in a race.
We have already seen Driver a few times, you can check out our thoughts on the multiplayer side here, check out our chat with Creative Director, Martin Edmondson here and we will soon have a full preview for you.
Driver: San Francisco is released September 6 in the US and September 2 in the UK for PS3, Xbox 360 and PC. You can pre-order the Driver: San Francisco Collector’s Edition (PS3 | Xbox 360) by clicking the relevant link."
Fonte
:: Brothers !n Game [PS3] ::
Página 1 de 1
Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos
Qua Out 31, 2012 4:59 pm por baldiante
» ModernVision Gaming
Qua Out 31, 2012 4:57 pm por baldiante
» [Torneios] uPlayReal | 25,28 e 29 de Julho
Seg Jul 23, 2012 1:23 pm por SkullAndRoses
» [Torneios] uPlayReal | 21 e 22 de Julho
Ter Jul 17, 2012 1:03 pm por SkullAndRoses
» [Torneios] uPlayReal | 14 e 15 de Julho
Ter Jul 10, 2012 9:03 pm por SkullAndRoses
» Candidatura de xSpEeD_PT
Sex Jun 08, 2012 11:38 pm por xSpEeD_PT
» Torneio PS3 | MW3 Dual Shock #5
Qua Jun 06, 2012 2:43 pm por carlosafonso
» Necax aka Quagmire
Qua maio 30, 2012 5:12 pm por doktor_pain
» The Elder Scrolls V: Skyrim
Qua maio 23, 2012 11:58 am por necax
» Pedro Proença arbitra final da Liga dos Campeões
Sáb maio 19, 2012 5:23 pm por carlosafonso
» UPLAYZINE Novo Projecto Da uPlay
Sáb maio 19, 2012 5:20 pm por SkullAndRoses
» Partoba
Sex maio 18, 2012 3:43 pm por necax
» MVP - Youtube
Sex maio 18, 2012 8:42 am por MVP
» Salaam Namaste
Sex maio 04, 2012 9:52 am por JP_Pinha
» [Torneio] uPlay 1º Aniversário | 5 e 6 Maio
Ter maio 01, 2012 4:47 pm por SkullAndRoses
» CarLoStore
Ter Abr 24, 2012 7:01 pm por carlosafonso
» [Torneio] uPlay 28/29 de Abril
Ter Abr 24, 2012 3:46 pm por SkullAndRoses
» Apresentação do ticoteco
Seg Abr 23, 2012 7:31 pm por ticoteco
» HYPNOTIC GAMING (E-Sports organizacion)
Dom Abr 22, 2012 6:47 pm por OLusitano
» Neymar provoca expulsão com Finta
Qui Abr 19, 2012 8:48 pm por fdbern
» PS4 na E3
Qua Abr 18, 2012 1:51 pm por Namaste
» [Torneio] uPlay 21/22 de Abril
Ter Abr 17, 2012 2:34 pm por SkullAndRoses
» [Torneio] uPlay 14/15 de Abril
Ter Abr 10, 2012 2:53 pm por SkullAndRoses
» Sporting C.P.
Ter Abr 10, 2012 11:51 am por Snake
» EGL5 - Blackpool
Seg Abr 09, 2012 6:48 pm por carlosafonso
» Candidatura Reprovada - nuno91pt
Sex Abr 06, 2012 11:06 pm por Admin
» Formulário e requisitos para um try-out (RECRUTA ABERTA)
Sex Abr 06, 2012 11:04 pm por Admin
» Meu som!
Qui Abr 05, 2012 7:04 pm por Hellvis
» Baptazia
Qui Abr 05, 2012 7:03 pm por Namaste
» O Namaste anda a treinar!
Qui Abr 05, 2012 3:05 pm por MVP
» [Torneio] uPlay 7/8 de Abril
Qui Abr 05, 2012 1:50 pm por fdbern
» 4vs4 Regras euesports
Ter Abr 03, 2012 5:48 pm por Hellvis
» [Torneio] uPlay 31 Março/1 Abril
Sáb Mar 31, 2012 2:43 pm por SkullAndRoses
» Ajuda a uPlay a melhorar!
Sex Mar 30, 2012 3:04 pm por SkullAndRoses
» Parabens Hellvis
Qui Mar 29, 2012 2:18 pm por carlosafonso
» MEO Canal Portuguese Gaming ™
Dom Mar 25, 2012 1:22 am por MVP
» I Am Alive
Qua Mar 21, 2012 8:37 pm por Almo
» Anúncio de Uncharted terá lugar amanhã
Qua Mar 21, 2012 6:14 pm por carlosafonso
» Estádio da Luz recebe Final da Champions em 2014
Qua Mar 21, 2012 5:56 pm por carlosafonso
» Apresentaçao diogo_yoko1
Qua Mar 21, 2012 4:17 pm por MVP
» Novo cla nacional portuguese gamerz PT|G
Qua Mar 21, 2012 12:00 am por diogo reis
» HellShots
Ter Mar 20, 2012 7:14 pm por fdbern
» TACM EDITA | Type OF Carbon
Dom Mar 18, 2012 12:21 pm por carlosafonso
» [Torneio] uPlay 17/18 de Março
Qua Mar 14, 2012 11:14 pm por Almo
» Assassin's Creed 3
Ter Mar 13, 2012 6:14 pm por carlosafonso
» Kingdoms of Amalur: Reckoning
Ter Mar 13, 2012 3:38 pm por Guerreiro
» Candidatura Reprovada - OLusitano
Ter Mar 13, 2012 12:30 pm por necax
» Black Box Map (plus Special Ops) - Official Call of Duty® MW3 ELITE Drop
Sáb Mar 10, 2012 3:37 pm por JP_Pinha
» Monksy - How our team plays CTF Bootleg
Sex Mar 09, 2012 8:53 pm por carlosafonso
» Candiatura Reprovada - xRabbitHD
Qui Mar 08, 2012 10:45 pm por Admin
» B!G, Mais do que um clan......... Um banco
Qui Mar 08, 2012 12:38 pm por Namaste
» [Torneio] uPlay 10/11 Março
Qua Mar 07, 2012 9:18 pm por OLusitano
» Barreira do som
Qua Mar 07, 2012 7:35 pm por Hellvis
» METAL!! \m/
Qua Mar 07, 2012 7:25 pm por Hellvis
» Second Mw3 Montage by N-CompLeX
Qua Mar 07, 2012 6:40 pm por DASA_76